شیطونی های بهنوش بختیاری درپشت صحنه سریال خوب،بد،زشت+عکس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 4440
نویسنده : Mohammad

شیطونی های بهنوش بختیاری درریال خوب بدزشت درادامه

.

شیطنت های بهنوش بختیاری تمامی ندارد و این بار شیطنت او را همراه با بازیگران سریال خوب، بد، زشت در پشت صحنه این سریال نوروزی ببینید. بهنوش بختیاری، بهاره رهنما و امین حیایی بازیگران سریال نوروز 93 شبکه دو سیما..

شیطنت های بهنوش بختیاری در پشت صحنه سریال خوب، بد، زشت

 

سریال «خوب، بد، زشت» برای نوروز 93 رویکردی طنز دارد و درباره جوانی به نام بهادر است که فقط یک ماه فرصت دارد که تا قبل از عید، رضایت خانواده اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند. بهنوش بختیاری، بهاره رهنما و امین حیایی بازیگران این سریال نوروزی هستند.

شیطنت های بهنوش بختیاری تمامی ندارد و این بار شیطنت او را همراه با بازیگران سریال خوب، بد، زشت در پشت صحنه این سریال نوروزی ببینید:

شیطنت های بهنوش بختیاری در پشت صحنه سریال خوب، بد، زشت


این سریال طنز را علیرضا سبط احمدی را برای پخش از شبکه دو سیما تهیه می‌کند که پاییز امسال سریال «همه بچه‌های ما» را به روی آنتن این شبکه داشت.

شیطنت های بهنوش بختیاری در پشت صحنه سریال خوب، بد، زشت  


سریال جدیدی که منوچهر هادی در مقام کارگردان در آن حضور دارد و یکی از سریال های نوروز 93 خواهد بود، رویکردی طنز دارد و درباره جوانی به نام بهادر است که فقط یک ماه فرصت دارد که تا قبل از عید نوروز، رضایت خانواده اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند. او برای رسیدن به هدفش، ابتدا باید چند کار خیر و نوعدوستانه انجام دهد و دلهای شکسته را از خود راضی کند.

شیطنت های بهنوش بختیاری در پشت صحنه سریال خوب، بد، زشت

منبع جام جم

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبارجالب وخواندنی , ,
:: برچسب‌ها: بهنوش بختیاری , امین حیایی , بهاره رهنما , شیطنت های بهنوش بختیاری , شیطونی های جالب ودیدنی بهنوش بختیاری , سریال خوب بد زشت وشیطنت های تمام نشدنی بهنوش بختیاری+عکس ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: